Wednesday, January 6, 2010

Saiz 'Penis'

Panjang pendek saiz penis, dan kecil atau besar saiz tersebut tidak semestinya bergantung kepada sesuatu bangsa atau keturunan. Ramai yang beranggapan Pakistan tu memiliki saiz yang paling panjang dan besar, sebenarnya TIDAK!
Kawan-kawan saya di negara barat beranggapan saiz penis orang Malaysia adalah yang paling berkualiti. Panjangnya, besarnya, tahan lamanya.. dan kualiti 'dayungannya'. Hebat!
Mereka semua beranggapan orang Malaysia semuanya pakai Minyak Lintah Tapa.
Minyak Lintah tapa berada di pasaran telah melebihi 10 tahun bersama rangkaian produk kesihatan lelaki.
Jadi, kesemua lelaki di Malaysia telah menggunakannya paling kurang 3 tahun, dan telah memiliki saiz panjang melebih 8 inci ada pada setiap lelaki Malaysia.

You berapa saiz sekarang??

3 Kategori Kepuasan Di sini.


















Saiz #1 Saiz #2 Saiz #3 Saiz #4
<3>
<6>
6"-7" 7"-9"
Tiada Nikmat Langsung Kurang Nikmat Nikmat Sangat Nikmat

Perempuan cakap, bukan saya yang cakap. Saiz Kategori 3 dan 4 adalah lelaki yang diburu.

Kategori Anda

Anda berada di kategori mana? Lelaki tulen, sejati, kacak, macho, Tidak terletak pada wajah, tetapi nilainya DI SITU... Ini pandangan perempuan, bukan saya.. Kalau awak muka tak malu, awak akan dudul di kategori 1 dan 2. Adakah anda ingin, teringin, terasa inginkan perubahan, sangat teringin untuk berubah dan memilikinya? Atau teramat sangat ingin memiliki saiz 3 & 4.
Kalau anda tidak memiliki keinginan untuk mengubah dan memiliki sepenuhnya saiz 3 & 4 bermakna..... perempuan cakap.. bukan saya.. YOU BACUL! So, kita lelaki jangan sampai dipanggil BACUL!.

Untuk memiliki saiz 3&4 Anda boleh klik di sini...


1 comment:

  1. Nak kongkek, biar kongkek dgn style la... betul tu sang tapa..... oh abang tapa

    ReplyDelete