Wednesday, January 6, 2010

Pencarian Syurga Dunia.

Adakah syurga dunia itu satu kepuasan seks bagi anda?
Kalau setakat 2 minit, jangan sebut laa.. buat malu je..
Pencapaian macam ni, adakah anda lelaki sejati? Jangan berangan laaaa..
Ego je lebih, cakap je lebih, yang itu panjang, yang ini besar, yang di sana tahan lama, yang di sini romantik konon. Setahu saya orang romantik ni ada testosterone yang tinggi. Tapi, kalau astrogen
tinggi dalam badan, U bukan golongan 'patah tangan'?? Awww.. tak kuasa

Kalau dah patah tangan, boleh ke U nak cari kepuasan syurga dunia? Di mana kenikmatan anda sebenar?
Sang Tapa mengajak anda mencari kepuasan sebenar, fizikalnya berada di mana? Di atas? Di bawah? Di belakang? Itu syurga dunia ke?? Dapatkah U rasa bagaimana seorang lelaki tulen, menikmati kepuasan dengan ertikata syurga dunia sebenar? Adakah anda dapat merasakan kepuasan sebenar seorang lelaki tulen? Adakah anda pernah merasainya 100% dengan nikmat syurga dunia seorang lelaki tulen?

Kenikmatan syurga dunia seorang lelaki tulen datang dari jiwa yang luhur, yang menguasai penjiwaan lelaki tulen. Betapa nikmatnya seorang lelaki tulen menikmati syurga dunia di mana kerohaniannya yang menguasai fizikal dirinya, sekaligus dapat mengecapi kenikmatan sebenar syurga dunia.

Lelaki tulen memiliki penghayatan tinggi di atas anugerah pemberian tuhan. Wanita itu sangat berharga dan tiada nilainya berbanding apa jua benda di dunia.

Adakah anda memiliki jiwa sedemikian? Adakah jiwa anda rosak,
cedera parah, tidak normal atau confuse siapa anda?
Bila lagi nk sempurnakan Anda? Inginkan penawar jiwa? Dapatkan disini

No comments:

Post a Comment