Wednesday, January 6, 2010

Memahami dan Menyelami Diri Anda Sebagai Lelaki...

Ruangan in bukan bertujuan untuk menghina mana-mana pihak, ataupun menyinggung perasaan kaum Adam, tetapi Sang Tapa sayang kepada anda semua di seluruh dunia untuk memahami erti diri dan harga diri serta fizikal , sifat, dan kerohanian sifat di mana tanpa disedari anda berada di dalam apa kategori pada pandangan masyarakat dan siapa anda dalam perspektif seorang lelaki.

Hari ini lelaki telah dikenal pasti tergolong kepada pelbagai jenis lelaki. Lelaki tulen, lelaki dua alam, lelaki 'twin sex', lelaki 'thrin sex', lelaki 'lesbian', lelaki 'gay, top & bottom'.
Dimanakah Anda?

Sang Tapa ingin mengajak anda kembali ke satu destinasi di mana anda mencapai satu kepuasan hidup sebagai seorang lelaki sempurna dalam segala hal termasuklah mencari kepuasan hidup dalam soal erti nikmat hidup di dunia bersama pasangan anda.
Adakah anda memiliki pasangan yang betul dan mencapai kepuasan maksima, dan duduk pada jalan yang betul?

Sang Tapa tak kisah siapa anda, yang penting anda peka, dan sentiasa mengikuti perkembangan sihat. Adakah anda ingin mengulas erti bagi setiap kategori lelaki. Apa itu lelaki 'lesbian', 'gay', bottom'?. ( Beli produk)

Wahai kaum adam, kenapa anda berpecah dari satu jenis jadi seribu. Satu pecah seribu, kenapa?
Adakah anda kekurangan testosterone? Atau disebabkan perkara-perkara lainyang memberi 'side effect' menjadikan anda seperti jenis yang disebutkan.

Kenapa Anda terjerumus ke arah songsang? Adakah anda yang berdosa? Ibu bapa anda? Guru sekolah Anda? Atau Perdana Menteri Anda?

Tolong jangan salahkan sesiapa. Mereka sangat mengharapkan anda sempurna, sesempurna bidadara di syurga. Andalah yang paling kacak, tampan,. Andalah lelaki idaman setiap wanita. Andalah lelaki harapan nusa dan bangsa.

Adakah anda ingin mengetahui apakah punca sebenar anda tergolong di dalam kategori di atas. Kesiannnn... Kenapa Anda tak sempurna ye? Sampai hati Anda mengecewakan insan bernama wanita. Dia adalah ibu anda sendiri yang menaruh harapan tinggi pada anak lelaki. Adakah anda membuat pengambilan astrogen berlebihan? Atau tanpa anda sedari, makanan yang mengandungi bahan tersebut menjadi kegemaran anda??

Ruangan ini bukanlah ruangan sains yang hebat, tetapi membawa anda untuk membuka mata, apakah punca sebenar bahan tersebut sehingga anda bukan lagi lelaki sejati.

Nak tahu puncanya?? Sila klik .......

Rujuk kepada post "Jenis-jenis Lelaki" Anda boleh memberi komen anda secara jujur dan terbuka untuk kebaikan yang dapat dikongsi bersama.

Sang Tapa amat gembira berkongsi pengalaman yang telah anda lalui.

No comments:

Post a Comment