Wednesday, January 6, 2010

Kepuasan Diri Dalam Mencari Kepuasan Seks Bersama Pasangan Anda

Kurang mahir dan kurang pengalaman untuk 'berdayung'. Mempengaruhi seseorang dalam mencari kepuasan seks. Kurang pengetahuan berkait rapat dengan dayungan seks juga mempengaruhi kehidupan selepas seks.

Kesan jangka panjang berpunca ceteknya pengetahuan tentang pentingnya penjagaan seks sekaligus seseorang itu tidak dapat menikmati kehidupan sebenar dalam dunia dengan aman disebabkan chemical zat hasil persetubuhan tidak berjaya dikecapi berpunca duration seks yang singkat. Zat ini tidak ada pada makanan dan hanya ada pada perkongsian hubungan badan. Sebab itu seks adalah penting dan perlu dilakukan setiap hari supaya zat tubuh tersebut dapat disalurkan setiap hari.

Bagi memastikan anda memperoleh zat ini persiapan yang jitu adalah perlu dan wajib terutama bagi kaum lelaki. Jangan kalah sebelum bertarung sebab aliran zat tersebut difahamkan akan mengalir setelah mengambil masa selama 45 minit iaitu apabila berlakunya ereksi dan ejakulasi dari pihak perempuan. Elakkan dari melakukan hubungan badan dengan perempuan tua.

Faham maksud saya?

Ruangan ini mengajar anda bagaimana berdayung dengan gaya yang betul, dan sihat.
Sekiranya anda salah melakukan pada gaya yang tidak betul, anda akan didatangi penyakit.
Untuk menikmati seks jangka panjang, persediaan fizikal diri dalam dan luar termasuk jiwa, physical personal part sangat penting, kuat, gagah, sihat, teguh, panjang, berereksi.

Kenapa saya kata begitu dan sangat penting? Fahami disini...

No comments:

Post a Comment