Wednesday, January 6, 2010

Aku tak Peduli Kau Siapa!!!

Makhluk Allah ciptaan tuhan sejak dari Adam dan Hawa lagi. Tak lari dari menghadapi masalah yang sama. Kau Datuk ke,Menteri ke.. kau Raja ke... anak penghulu ke.. kalau dah sakit, cari aku jugak.

Makan ubat itu, makan ubat ini, ubat teknologi tinggi konon! Sedar-sedar mati pucuk, sakit pinggang, strok, lemah jantung, gout, eh! ada lagi ke kesan sampingan dia.. ?? Wow bukan main hebat, aku dengar cerita. Main sampai 4-8 Jam.. tup tup esok, dengar orang pegi baca yassin. Eh, dah mati ke?? Bukan mati pucuk je, dengan orang-orang mati sekali. Takut punya pasal, cari aku jugak. Nasib baik nama Aku
Sang Tapa. Nama samaran aku, Tapa Cafe, Top Rod, Teruna Tapa, eh, banyak lagi la nama aku. Kalau korang nk tau, bukak la sendiri... Malas aku nk cerita panjang kat sini. Kau baca lah sendiri.. pikir la sendiri....

NAK JADI LELAKI KAN...???! Kalau ye pun nk jadi lelaki, jangan la cepat sangat masuk kubur.. Nak masuk lubang pun, biarlah yang betul, yang ada nikmat.. Itulah nikmat syurga dunia.

No comments:

Post a Comment